Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jholy | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Hoły adresGdańsk zarejestrowany10.11.2008 @14:41:56 ostatnio na stronie02.07.2017 @22:55:30

Pochodzę z Zakopanego, ale mieszkam w Gdańsku
Ukończyłem ASP w Gdańsku - Dyplom Grafika - 2008r.
Ulubiona pracownia u prof. Aliny Jackiewicz Kaczmarek - pracownia grafiki warsztatowej (wklęsłodruk). Tak więc dyplom też z "blachy" był bity.
Samoocena ad. fotografii amator.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty232 komentarze864 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D40 z obiektywem Nikkor 18/55mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nanga    28.05.2010 @10:24:57
ciekawa galeria jak mi wolno coś doradzić...masz super zdjęcia miasta, widzę na ostatnim obrazku że fajnie rysujesz a te robale z macra...rzemieślniczo ok ale lepiej już je narysuj.
_______
tępię marne kwiatki dziś
~waldis20    20.05.2010 @14:55:08
Dziękuję za odwiedziny!! Zaciekawiłeś mnie że aż muszę poczytać o tym zjawisku Myślałem ze to zawsze tak przy ładnej pogodzie.. A ja mam duże szczęście to takich nietypowych zjawisk pozdrawiam !!
~irass    19.05.2010 @01:29:30
,dzieki ze sie podoba
pozdrr.
~miirex    14.05.2010 @17:53:31
Dzięki piękne Jakubie
_______
Uśmiechnij się życie nie jest Twoim wrogiem ...
~magnoliajasmin    14.05.2010 @12:35:47
Wiem, ze lubisz chmurki, masz wiele ciekawych kadrów z nimi związanych!

Pozdrawiam
~darekielb    07.05.2010 @11:29:54
dasz radę
ja robię zdjęcia kompaktem i zakładam dodatkowo odwrotnie obiektyw z poczciwego Zenita aby uzyskać większe powiększenie.
Jakość to zasługa niskiego ISO, doświetlania i obróbki
_______
"Czasem lepiej milczeć i wydać się idiotą,
niż odezwaniem się rozwiać wszelkie wątpliwości"
~OoXxBeBeXxOo    24.02.2010 @16:04:31
nie ma za co..
ja też dziękuje..xDD

fotki masz super..;>
~akardo    29.01.2010 @12:16:05
dzięki ... widzę , artysta ... ja ukończyłam tylko liceum plastyczne ... pozdrawiam z Karkonoszy
~nataliaddz    27.01.2010 @12:40:35
Dzieki za info..........................,, martwa,, skojarzyła mi sie upełnie inaczej........pozdrawiam
_______
,,Magiczne miejsca w magicznym wymiarze - na fotografii - nieśmiertelnej formie wspomnień wyrzeźbionej światłem"
~sweetillusion    15.01.2010 @12:35:55
dziękuję
~deggial    13.01.2010 @11:33:42
dziekuje.
~SURREALART    19.11.2009 @19:30:00
Dzięki.Pozdrawiam
~adachorzech    12.11.2009 @11:54:03
JA też lubię...pozdrawiam.
_______
Próbuję próbuję...uczę się, słucham, czytam
~andyt58    12.11.2009 @11:28:10
...ponieważ robię tym samym sprzętem, uważam , że nieźle zapowiada się galeria zdjęć makro . Na grafice i abstrakcji w fotografii nie znam się , więc nie będę się wypowiadał.
~magnoliajasmin    07.11.2009 @08:33:43
dobry
~marschall69    06.11.2009 @14:00:53
hehe no to faktycznie ja zawsze pomieszkuje w Baryłce na Broniewskiego
_______
Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby: albo tak, jakby nic nie było cudem, albo tak, jakby cudem było wszystko. A.A.
~marschall69    06.11.2009 @13:31:39
Ty to masz dobrze ja tam jestem tylko 3 razy w roku
_______
Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby: albo tak, jakby nic nie było cudem, albo tak, jakby cudem było wszystko. A.A.
~marschall69    06.11.2009 @13:09:54
Hej Witam witam
_______
Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby: albo tak, jakby nic nie było cudem, albo tak, jakby cudem było wszystko. A.A.
~FreeSoul    16.05.2009 @18:09:34
Dziękuję za odpowiedź, podziwiam za niesamowitą pomysłowość
również pozdrawiam
~adelheid    11.03.2009 @14:46:09
dzięki
~dominikaad    10.03.2009 @10:24:10
miło mi ,dziękuję.
_______
zapraszam na http://www.variart.org
~dominikaad    09.03.2009 @15:18:59
dzięki
_______
zapraszam na http://www.variart.org
~moraine    04.03.2009 @17:27:00
Rozpoznany :D
~Abik    02.03.2009 @17:46:45
Dziękuję bardzo
~dominikaad    02.03.2009 @11:26:19
Dziekuję pozdrawiam.
_______
zapraszam na http://www.variart.org
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt